3 maj 2013

Storstädning i garderoben

Har påbörjat en storstädning i ridgarderoben. Ganska välbehövligt om jag får säga det själv. Dessutom ger det mig en orsak att shoppa lite nytt, hihi...

Hittills har jag lyckats slänga:
  • noppriga ridbyxor med målarfärg på
  • ridbyxor som en gång var svarta, men som nu är urtvättat grå. Dessutom med ett hål på ena benet.
  • fyra par tröjor som för länge sedan tappat både färg, form och funktion
  • en jacka där dragkedjan inte fungerar
  • flera par ridstrumpor med hål och utan "stretch" i
  • vintervantar som inte längre håller varken värme eller väta
  • och säkert något mer som jag inte kommer ihåg nu..
Skönt är det i alla fall att slänga ut en massa gammalt skit! Feng Shui för själen - underbart!
Någon som vill köpa?

Hittade också en tävlingskavaj som jag köpte för några år sedan på tradera, men som var alldeles för stor. Tyvärr... för jag tycker den är väldigt snygg. En stl 38, men jag skulle tro att den är ganska stor i storlek. På mig som normalt har stl 36 och är ganska "tunn" i överkroppen (läs "ingen byst") funkar den inte alls. Någon som är intresserad att prova den? Hör av dig i så fall. Helt oanvänd...

Kolla in den otroligt snygga bilden ovan ;) Tagen för några år sedan och jag håller in den i ryggen.. Tyvärr sitter den inte så bra "på riktigt"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar