17 maj 2013

Shoppingsugen

Åhh, det suger i shoppingtarmen :)

Dels vill jag hitta en tävlingskavaj som sitter bättre än den jag har. Avantia gjorde reklam för en på sin Facebooksida härom dagen, kanske skulle ta en sväng förbi dem och se vad de har.

Har också spanat in lite grejer hos Horze som jag skulle kunna tänka mig. Tex den här tävlingsskjortan - fin som bara den tycker jag :) Dessutom heter den Fiona - och det måste ju bara ge tur, så duktig som den tjejen är :)

Sen undrar ju säkert en del av er varför jag vill köpa nya tävlingskläder... Kanske skulle se till att få lite bättre resultat först? Men.. oavsett poäng, så kommer jag i alla fall att känna mig fin - och då sträcker jag på mig = jag rider bättre. Ta-da - det är alltså i kläderna det sitter... Eller, vad tror ni? Tihi...

Gillar den här tröjan också...

Trevlig fredagskväll på er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar