9 mars 2014

Bildbomb på Jonna o Sussie :)

Oj, vad skönt att solen börjar titta fram! Love it!

Efter gårdagens super-pass var jag mer än sugen att rida, men tyvärr fick jag ändra mina planer. Baltazar fick dock jobba i alla fall, för Sussie ställde upp och red honom. Jonna var också hemma i helgen och red Challe. Själv tog jag plats på läktaren och provade nya objektivet på kameran. Är bara sååå nöjd :) Kul att leka med inställningar och lära mig mera!

Här kommer lite oredigerade bilder. Först Sussie o Bazze... Tycker det såg väldigt fint ut - hon har bara ridit honom några enstaka gånger tidigare.

Och så några bilder på Jonna och Challe. Som ni ser på några av bilderna så laddade Challe på ordentligt och var hur glad som helst att få komma ut på banan och jobba.  Kolla bara in den  här bildserien :)
Men i övrigt skötte hon sig utmärkt:


Skrittade av skogen som vanligt :)


2 kommentarer:

  1. Jag vet inte... Har Bazze vuxit eller? Han ser så långbent ut. Eller, är han så välriden nu så han blivit "kortare" kanske och bättre musklad? Hur som helst. Han ser fin ut. Kul med utebilder igen. Blir finare färger och roligare bilder tycker jag. :)

    /Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag tänkte faktiskt också på att benen såg långa ut. Jag tycker vi bestämmer att det beror på att han är bättre musklad ;-)

      ( För inte kan det bero på att det är lilla Sussie som rider - i stället för långbenta mig...)

      Tror också att det blir lite konstiga proportioner när man fotar med mobilen ( vilket jag oftast gör) . Det här är med 'riktiga' kameran och borde förhoppningsvis vara ganska rättvisande. Fin är han hur som helst ;-)

      Radera