7 mars 2014

Samma visa...

Jaha, ytterligare en riktig skitdag där jag akut fick lämna jobbet och åka hem. Idag lyckades jag inte ens hålla humöret uppe (fast jag är ganska bra på det) utan blev ganska ledsen framåt eftermiddagen. Jag hade ju tänkt få några riktigt bra "ridveckor" tillsammans med Baltazar innan operationen, men nu ryker den ena dagen efter den andra. Suck - blir ärligt tala riktigt ledsen... men försöker "gaska upp mig". Blev alltså bara sysslor idag... och ingen ridning. Kan inte ens tömköra när läget är som det är. J-la skit helt enkelt.

Gjorde i alla fall ett riktigt fynd idag. Jag kan inte rida och kommer missa hela första delen av tävlings-säsongen, men det hindrar mig inte från att köpa tävlingskläder. Haha... Hittade en långärmad tävlingstop från Mountain Horse på City Gross. Ordinarie pris 600 kr och nu gick sista exemplaret för 150 kr. Supernöjd!
Mountain Horse, Top Victoria - Bild lånad från nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar