15 mars 2014

Det här blir bra :-)

Idag åkte jag med Baltazar till VRF, där Jenny A skulle rida programträning. Det blåste som jag vet inte vad -  men transporten låg stadigare på vägen än jag förväntat mig :-)

Jenny mötte upp när jag kom fram (hon hade redan ridit sin egen häst Tom) och efter en fika lastade vi ur Bazze. Jenny red fram och därefter var det hennes tur.

Domare idag var Sophie och hon gav mycket fint beröm både till Jenny, Baltazar och mig :-)  Baltazar är ju så söt, för ibland ser han ju inte mycket ut för världen. Men sen när man rider så kan han bli så himla snygg o få värsta utstrålningen. Min snygging!

Hur som helst var det jättefint o kul att se. Speciellt andra gången hon red programmet (LB:2). Det har blir precis på bra som jag hoppades och nu ser jag fram mot deras första tävling om någon månad :-)  Räknar med att vara så ok så jag kan hänga med o heja då :-)

1 kommentar: