16 mars 2014

Sista ritten innan operationen

Idag red jag sista ritten innan operationen... Det blev en barbackatur i skogen tillsammans med Sussie och Challe. Vi tog klätterrundan och bort till anslagstavlan. Såg både räv och rådjur på turen ;) Avslappnat och skönt med massa, massa prat...

I övrig så har jag förberett mig så mycket jag kan inför/efter operationen. Idag anmälde jag mig tex till Horse1. Ni vet den där hästkanalen som visar både hästprogram och hoppning-/dressyrtävlingar. Det ska jag gotta mig åt första veckorna när jag bara får hänga här hemma (alltså innan jag orkar hänga i stallet och terrorisera alla....hihi)

Just det, har också några avsnitt av Ponnyakuten att se ifatt :) och dessutom några boxar(!) av Lilla huset på prärien som jag inte sett klart (Ja, jag erkänner att jag är nördig...) Och så har jag köpt senaste numren av Hippson och Equipage. Så det ska nog inte gå någon nöd på mig ;)

Såg förresten att inlägget med Bildbomb på Sussie och Jonna, gått upp på andra platsen bland mest lästa inlägg här på bloggen. Kul :)

Och på tal om ingenting, så såg jag att när jag bloggar på mobilen så blir bilderna väldigt stora när man kollar i webläsaren (i alla fall i Explorer) Ska se om jag kan fixa någon inställning på det.

Bjuder på ett kort från i vintras. När jag har "kvickat på mig" lite så ska jag lägga ut fler bilder från den fotograferinge. Ser ärligt talat inte klok ut på några av bilderna. Men roliga är de... Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar