12 mars 2014

Inte som planerat

Idag var Tessan o fixade Bazzes fötter. Så nu klarar han sig ett tag :-)

Efter det tänkte jag trilla igång galoppen lite (efter gårdagens misslyckande) över några bommar o sockerbitar. Men tji fick jag...

Började värma upp och det kändes helt ok. Sedan blev det galopp (vänster så klart) över bommarna. Gick inte helt som jag ville, men jag var taggad. Petade lite med spöt och sa till honom att skärpa sig. Kände att jag nog skulle lösa det :-)

Då börjar fanskapet bråka! Ja, inte Baltazar utan den där delen av min kropp som snart inte finns längre (Undrar om det är därför den lever amok? För att den känner att den snart ska bort...?)

Vågade hur som helst inte rida mer, för jag misstänkte vad som var på gång. Avbröt därför passet :-(  Så gick det med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar