6 mars 2014

Gaahh!!

Känsliga blogg- läsare ombedes blunda, för nu kommer jag beskriva vad som hände mig i eftermiddag med starka ord. Fy f-n vad trött jag är på vissa delar av min kropp just nu. Blir så jävla trött av att inte kunna leva ett normalt liv!! Men nästa vecka ska livmoder-helvetet bort!!

Sådär, nu kan ni öppna ögonen igen...

Fick på grund av 'rådande omständigheter' avboka träningen med kort varsel :-(  Och jag som var så himla sugen efter gårdagens guldridning... Och nu har jag bara en träning kvar innan operationen :-(  Börjar få ridabstinens sedan innan jag slutat rida. Haha...

Bazze fick springa lite på lina (kolla in bilden där han ser ut som en tjock liten ponny, hehe) Fick därefter en väldigt trevlig stund på läktaren tillsammans med Zanna, Sussie och Camilla. Provade också inställningar på kameran och fotade Jonna som red Challe. Blev riktigt bra :-)  Kommer när jag laddat in dem i datorn...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du snabbt sedan blir på bättringsvägen. Om inte annat så för ridningens skull. :-)
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Ja, jag hoppas att ganska snart kunna vara tillbaka o pussa mule i alla fall :-) och börja skritta i skogen...

      Radera