3 mars 2014

Dum

Fick en riktigt dum start på dagen. På grund av det blev det heller ingen ridning idag, för att... Ja, det är inget jag vill tala om. Men låt mig säga att kroppen löpte amok och fick mig att se fram mot operationen mer än ever!!!

Inte läge att rida idag alltså, men B fick springa på lina för att motionera lite. Gick helt 'lös' utan gjord eller inspänning. Tyckte nog det var skönt :-)

Men jag har ridit ändå... I mitt huvud. Just nu rider jag vänster galopp, svänger in på medellinjen och fortsätter i vänster varv när jag kommer till kortsidan. Fångar upp yttersidan ordentligt!
När svängen känns ok så svänger jag direkt snett igenom och fortsätter i förvänd. Så kallad mental träning ;-)

Boostar med en gammal fin bild :-)

2 kommentarer:

  1. Hallojs, vet inte om du skrivit om det tidigare men vad är det för operation du ska göra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan.
      Nej, jag tror inte jag har skrivit det. Är så mycket jag ska ' återkomma' om... ;-)
      Hur som helst ska jag göra en hysterektomi. Om två veckor är det dags. Hua...

      Radera