10 maj 2013

Bilder från igår...

Har hunnit titta igenom bilderna från igår och det är en hel del av dem som är riktigt bra. Kul! Jag håller fortfarande på att lära mig kameran och testar och trixar mig fram. Det blir en del missar på vägen, men det blir bättre och bättre och jag börjar förstå hur jag ska funktionerna mer.
Du kan också läsa mer om kvällen på Sophies blogg.

Jättekul att se en massa bilder på sig själv också. På hälften av dem är jag riktigt nöjd med hur jag sitter - men på hälften av dem hamnar jag i bakvikt och händerna kommer för lågt och för långt isär. Speciellt händerna är något jag vill jobba bort... så jag försöker koncentrera mig på dem så ofta jag kan.

Här kommer i alla fall en kavalkad av bilder från gårdagen. Visserligen oredigerade, men tycker de funkar ändå:

Laddar för mellangalopp

Paus och avstämning
Fin i traven
Lorten väntar på sin tur - Zanna och Mats fixar grillen

Nathalie och Challe
Tjejerna :)

Fina Lorten

Ewa och Lorten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar