1 maj 2013

Bilder från besök & fattningar som inte funkar

Sådär, nu har jag lyckats lösa det där med att ladda in bilder igen...

Så nu finns det bilder i inlägget från när Julia och Cesse var och hälsade på i stallet. Du hittar det i det här inlägget!

I övrigt går jag här och grämer mig över en grej i LC:2 som jag bara inte får att funka. Måste be Sophie hjälpa mig med det på träningen i morgon! Det är fattningen i vänster galopp som jag bara inte får till... Idag fattade han dessutom fel galopp och det tog ett tag innan jag märkte det, så jag fick bryta av och göra om. När jag försöker vara tydlig så får jag honom istället inte att ligga på spåret. Morr - det har gått troll i det där, fast jag fattar inte riktigt varför. Det är ju aldrig några problem med fattningarna annars, men just här i det här programmet är det typ omöjligt. Kanske funderar jag för mycket...? Men det är ju döds-pinsamt om det skulle bli fel på tävling.... Som sagt, måste se till att få hjälp att komma igenom det här problemet i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar