21 november 2012

Pamina - min Prinsessa

Som jag berättat tidigare så har jag ytterligare en häst, som heter Pamina. Pamina är just nu utlånad på foder och det blir därför inte så mycket skrivet om henne här på bloggen, men det är väl inte mer än rätt att jag delar med mig av några gamla bilder på henne och mig som jag gillar :)

Även om jag varit medryttare och haft fler foderhästar, så är Pamina min första egna häst. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och det spelade ingen roll att hon "bara" är en ponny. Tro mig, det har jag fått höra många kommentarer om... men det planerar jag att göra ett helt eget inlägg om....
Pamina och jag på hennes 20-års dag

Nu tillbaka till Pamina. Hon är en New Forest och i år fyllde hon 20 år, men jag tycker inte att det märks på henne. Med sin fodervärd Julia så flänger hon runt i skogarna och det blir även en del hoppning eftersom Julia gillar det :)

Och så lite bilder...

Efter att jag ridit Pamina första gången...
Vinter-ritt på lurvig ponny :)

Underbara sommar!
Tränar...
Letar efter bästisen Anil!
Hopptävling
Dressyrtävling på lilla Hageby
På dressyrtävling - framridning
Min fina, fina tjej! Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar