1 november 2012

Bästa!

Har haft träning med min bästa Bazze för min bästa tränare Sophie. Hon blev förresten diplomerad c-tränare i veckan :-) Kul!

Sophie red Bazze en stund idag och samtidigt pratade vi om hur vi ska lägga upp träningarna i vinter, tävlingar nästa säsong och hur jag tycker det går. Är verkligen härligt att se hur fint Baltazar jobbar under någon som "kan". Det gör mig så inspirerad att träna mer :-)

Hade med videokameran på stativ och filmade lite när jag red i slutet. Det är för att jag lättare ska kunna se när det är "rätt eller fel" och samtidig höra Sophies kommentarer. Ska bli spännande att titta på senare.

Tittade lite så Sussie och Nobban innan jag åkte hem. De kämpade på så bra och det såg riktigt fint ut :-)

Och du... Du missar väl inte Lortens min på bilden ovan... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar