14 november 2012

Avstressad

Måndagens avbokade hovis, kom idag i stället. Jag har en fullspäckad vecka och sladdade in vid stallet precis i rätt tid. Hade med några minuter tillgodo varit och köpt mer kraftfoder och saltsten (Kolla bilden där B smakar på nya saltet). Snacka om att ha andan i halsen...

Fixade alla sysslor medan hovis satte igång. När jag var klar satt jag på en pall i stallgången och snackade och messade. Kände hur lugnet började infinna sig...

Hade hunnit rida, men valde bort det för att bara ha en slappar-kväll. Kändes nästan lite busigt... Inte så likt mig, liksom. Hann däremot "störa" de andra i stallet, eftersom både Mia, Sussie och Mats var där och vi alla var pratsugna. Trivs verkligen så himla bra i stallet med alla härliga människor :-)

2 kommentarer:

  1. Kul att du hittat sadel! :)
    Härligt när stallet erbjuder avstressning. Det behöver vi nog alla lite mer av!
    Må Gott, Annica

    SvaraRadera
  2. Ja, är verkligen nöjd över sadeln. Du vet ju vilken djungel det är... ;)

    Men... när ska du släppa "nyheten" om "vad det nu är"... ? Jag har som sagt mina aningar... Hihi...

    Kram

    SvaraRadera