14 januari 2013

Kvällsskiftet

Idag hade maken aktiviteter på eftermiddagen, så jag var i stallet först vid halv sju. Fixade sysslorna och sedan blev det ett pass i ridhuset.

Även om Bazze var ganska mjuk dag så var han inte riktigt lika med på noterna som senaste veckan. Såg efteråt att han var lite snuvig, så det kanske var därför han inte riktigt orkade.

Red i alla fall igenom L B:1 och det var välbehövligt. Märks att det var ett tag sedan jag red den. Det märks också att jag har högre krav på formen nu än i höstas, och det är en kul utmaning att klara programmet samtidigt som jag försöker behålla den fina formen :-)

Körde också en del tempoväxlingar inom traven och galoppen. Tycker att jag får till de samlade varianterna rätt ok :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar