31 januari 2013

I stället för kick-off

Idag har vi haft kick-off på jobbet, men jag hoppade över kvällsaktiviteten för att åka på träning i stället. Och det var bara såå värt det!

Idag jobbade vi mycket med galoppen och framför allt tempoväxlingar mellan galopp och skritt. Det var mycket samla galoppen och att få stegen att "smattra" innan övergången. Kul :-)

Sedan red jag också någon förvänd galopp tvärs över ridbanan. Svårt - men det gick med lite extra koncentration :-)

Är verkligen jättenöjd med min och Baltazars insats på träningen idag :-)

Idag retar jag mig bara på en sak, nämligen att jag gärna blir "hängande" i innerhanden (och då speciellt vänster) Morr! Det vill jag verkligen träna bort. Undra om det finns något knep? Kanske knyta ihop tummarna med balsnöre? Hihi...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar