31 december 2012

Fix med familjen :)

Idag var en ovanlig dag, för idag fick jag med mig hela familjen upp till stallet. Lockade barnen med att vi skulle fika när vi gjort alla sysslor och då gick det bra att hänga med. Även om den ena vägrade att gå in i stallet alls... Nåja, de var ju med i alla fall :)

Lunchfodringarna har varit uppdelade på oss alla under helgerna och idag var det återigen min tur att fodra, så vi började med det.  Hästarna blev glada åt lunchen och vi tog också lite bilder. De kommer en annan dag... :)
Dagens fotograf

Därefter gjorde vi sysslorna, jag satte mannen på att mocka och så gick ena sonen och jag och hämtade mer spån. Jag fixade sedan maten medan killarna gjorde klart i boxen.

När vi var färdiga med allt så blev det fika utmed stallväggen. Mysig avslutning på 2012!.
Hela familjen med på bild - mannen, våra tvillingpojkar och jag!
 I kväll blir det nyårsfirande hemma hos Ulrika och hennes familj :) Skulle gissa att det blir en hel del hästprat då också - vi har nog en del att avhandla sedan vi sågs sist :)

Ha ett skönt nyår, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar