22 december 2012

Mina sötingar :)

Sitter här hemma och är riiidsuuugen men jag får ge mig till tåls till i morgon. Har inte träffat Baltazar sedan i torsdags och lika skönt som det är att vara hemma och få "ledigt" från stallet, lika mycket längtar jag efter Bazze de dagar jag inte är där. Eija-Leena har som vanligt hållit ställningarna på fredagar och lördagar.

Under julhelgen så ska jag också åka och hälsa på min andra tjej, Pamina. Jag ska försöka pricka in en dag när det är fint väder så att jag kan ta lite foton på henne (och mig?). Har konstigt nog bara en enda bild med både Pamina och Baltazar. Den är från Bondesätter i somras när Cesse och jag skulle ut och rida. Och nej, jag är inte extra muskulös. Har bara säkerhetsvästen på under skjortan ;)

Kan inte låta bli att förundras över hur lika de är. Tycker inte ni andra också det?

Cesse på Pamina och jag på Baltazar

 I eftermiddag blir det att slappa framför TV:n och världscuphoppningarna :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar