10 december 2012

Longera vs klippa

Har åkt på en förkylning och hade därför bestämt mig för att longera Bazze idag. Var till och med och köpte nya inspänningstyglar på Hööks på vägen till stall

et. Men... väl i stallet bestämde jag mig för att börja med att klippa Baltazar.

Kolla bilden - visst blev han söt. Blir täcke med hals några dagar nu

:-)

Blev riktigt nöjd med resultatet, men när jag väl var klar med klippning och sysslor var klockan så mycket att jag beslutade att hoppa över longeringen. Känns lite surt... för han har fått vila lite väl mycket sista tiden. Försöker dock att inte stressa upp mig över det.

Men... med tanke på hur laddad jag är mentalt och hur ridsugen jag är - så kommer han få jobba ordentligt när min tid och ork är tillbaka ;-) Hihi...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar