5 december 2012

Hur mycket snö som helst :-)

Idag har det snöat, snöat och snöat! Har kommit runt 20 cm senaste dygnet!

Åkte upp till stallet framåt kvällen och tog då makens fyrhjulsdrivna bil. Tur var det, för annars hade jag inte kommit fram. På sina ställen var det nästan inte plogat alls...

Var lite orolig för att det skulle snöa igen ännu mer på hemvägen. Så därför hoppade jag över ridningen idag. Jag försöker att inte bli stressad över att jag inte alltid hinner rida/träna. Men det är svårt....

Känner att stressen från i somras kommer krypande och jag vill inte ha tillbaka det jag hade då. Skillnaden den här gången är dock att jag inte bara har familjen utan även Baltazar på min sida. Nu vet jag hur viktig han är för att jag ska orka och må bra :-)

Nu blir det Bonden och den obligatoriska onsdags-glassen :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar