12 december 2012

Snabb?

Klar i stallet - och nu undrar ni säkert om jag var snabb eller inte. Svaret blir "nja". Jag var betydligt snabbare är vanligt och blev klar på två och en halv timme. Men trots det var alla runt omkring snabbare. Fattar inte hur de hinner mocka, fixa mat och rida på betydligt kortare tid än mig. Hmm...

Gos efter ridningen :)

Idag var vi tre stycken samtidigt i ridhuset. Och trots det lyckades vi rida ihop några gånger. Haha... tänk att det ska vara så svårt att få plats flera på en gång. Men nu fick vi öva på det i alla fall :-)

Det var -15 grader kallt så ridturen blev varken lång eller avancerad. Tur var det, för jag är förkyld så jag nästan inte orkar andas... Det blir nog "grannt" till träningen i morgon. Fniss...

Just det... Provade nya täcket också. Det var lite stort i bogen, men funkar ok ändå. Så det får han ha tills jag hunnit laga det andra.

Tjingeling :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar