29 december 2012

Bildbomb på Pamina :)

Sådär, nu har jag läst in korten som jag tog på Pamina igår. Så här kommer ett blandat urval :)
Precis suttit upp på min älskade Pamina. Först gången sedan i somras :)

Som jag skrev igår så var det så klart supermysigt att få träffa och rida Pamina igår. Jag saknar henne så klart, men det är härligt att se att hon och Julia har det bra tillsammans. Pamina ser så nöjd och lugn ut när Julia pysslar och rider Pamina. Värmer ett "modershjärta" :)

Jag inbillar mig att Pamina tyckte det var mysigt att träffa mig också. Hon som inte är speciellt gosig med sitt huvud, stod en stund helt stilla och lät mig smeka hennes huvud som hon vilade mot min mage. Söta, fina tjejen!
Åsneöron - som vanligt!
Lite ridbilder. Var barbacka så klart och det funkade utmärkt att rida i min kjol även nu :)





Lite bilder från marken:
Öronen framåt? Nej, det är väl onödigt...
Snygg uppställning :)

Den obligatoriska bilden med fånig min ;)
Och så lite bilder på Julia och Pamina:



Och till sist den lite frusna "publiken":


Var en jättehärligt eftermiddag :) Nu väntar jag på återbesök så att Julia och Cesse får prova att rida Baltazar.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar