27 september 2014

Tävling...

Kort rapport från idag... :-)

Till att börja med så gick det inte att lasta idag. Riktig tur att vi hade hjälp av Zanna, Mats och Sophie. Annars vet jag inte om vi kommit varken iväg eller hem...

Red två klasser, en LB och en LA. Framridningen till första klassen var inget vidare. Baltazar var ofokuserad och mest bara sprang. Det kändes dock bättre när vi kom in i ridhuset och programmet gick riktigt bra. Red ihop 62% :-)

Efter lite paus var det dags för LA. Den här gången kändes framridningen bra, men (som Sophie konstaterade) jag behöver en plan. Jag var faktiskt riktigt nöjd med programmet, ändå till jag fick poängen. Ynka 52% Kan inte låta bli att känna mig som "tanten som alla undrar vad hon gör där". Nä, till nästa tävling vill jag känna mig mer förberedd... Dags för lite seriös träning alltså... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar