15 september 2014

Resultatlistor

Sitter och tittar på resultatlistorna från igår och kan inte låta bli att göra en liten reflektion.
På LB kom jag 4 av 19 - så det är jag så klart jättenöjd med. Speciellt som "alla andra" hade stora fina hästar med värsta stegen... Tjoho!

I LA så kom jag 10 av 14 startande. Ganska ok ändå... men det som är lite roligt är att de tre som är över mig, ligger precis över 57%. Så om jag hade satt bara några ynka poäng till, så hade jag typ kommit i mitten av startfältet. Roligt :) Så det kan ju inte ha varit sååå illa ändå :)

Har förresten tittat på filmen från LA nu också och är riktigt nöjd. Visst har vi mycket att slipa på, men det är över förväntan för att vara min debut och för att det är andra klassen på dagen vi rider. Brukar ju bara orka/vilja rida en klass annars.

Och så måste jag bara bjuda på två bilder som jag tycker är så roliga. De är tagna med några minuters mellanrum - och det är knappt man ser att det är samma ekipage, eller hur? Så nu förstår ni kanske vad "folk" menar när de säger att Bazze kan bli så läcker, fast han inte ser mycket ut för världen när han går och skruttar. Min läckerbit!


Så här...?
Eller så här...?

2 kommentarer:

  1. Nej, det går inte riktigt att se att det är samma ekipage! ;)
    /annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju tur att han både får gå och skrutta och ändå kan vara snygg tävlingshäst :)

      Radera