18 september 2014

Hallå!

Hallå - vad tyst det var här på bloggen ;-) Ja ja, så är det ibland och ni som kikar in här får ta det som det är :-)

I kväll har jag tränat igen. Det blev en del prat om att hålla fokus under tävlingssäsongen :-) och därefter tränade vi på öppna. Det var svårt... Men kul att träna på lite nytt... Det blir något att försöka få ordning på under vintern.

Tycker att han hängde en del i handen idag, men jag var förmodligen inte tillräckligt tydlig med skänkeln. Eller.. jag vet ju att det är så :-)  Och så har jag svårt att hålla koll på båda sidorna... Antingen blir yttersidan för lång eller så ställer jag inte innersidan tillräckligt. Hm, svårt att få alla bitar att stämma...

Men hur som helst var den en riktigt bra träning som gav mig en energi-kick. Galoppen på slutet kändes jättefin :-)

Tittade därefter på Lisa och Tessan. Och en älgmamma med två kalvar... Hua...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar