12 april 2013

Ruggigt idag

Nä, idag har det verkligen inte varit skönt ute. Men jag ska nog inte klaga - för jag har inte haft stalltjänst idag utan kunnat hålla mig inne större delen av dagen.

Enligt prognosen så ska det regna hela natten, men sedan vända och bli varmare dagar. Hoppas verkligen det, för liksom alla andra är jag innerligt trött på att vintern inte riktigt vill ta slut. Vill ha vår, sol och värme nu!

Ingen sol idag...
Nästa vecka har jag bytt träningstid och ska rida redan på tisdagen. Det blir extra kul, för efter mig rider en gammal stallkompis (med familj) som jag inte träffar så ofta. Hon rider sin nya ponny (tja, hon har ju haft henne ett tag nu), men jag har inte sett det så det ska bli kul :) Jag har förstått att de är jätteduktiga tillsammans :) Hmm, jag tror i alla fall att det är den nya ponnyn hon ska rida... Eller så är det deras andra ponny. Ska bli kul att träffas i vilket fall...

Just det, sen har jag fått en lite anonym glad gubbe i kommentar på mitt inlägg om Planer för sommaren. Lite nyfiken på vem som skrivit den...

2 kommentarer:

  1. Möjligen...... kan det vara någon som äger en fin welsh cob som kommenterat ditt inlägg tidigare.... men då bara med en smiley...

    :)

    /Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis så är det nog ;-)
      Hoppas allt går bra för dig med Jack :-)

      Radera