20 april 2013

Avantia öppnar igen :-)

Goda nyheter idag - Avantia öppnar igen nästa helg. Tjoho :-) Har alltid gillat deras saker, så det blir absolut ett besök hos dem.

Fick också Hippson i lådan igår... En julklapp från svägerska och svåger :-) De hade med en bild på en ny kavaj från Kingsland som var såå snygg! Figursydd och med rosa foder som jag alltid "tjatat" om. Men priset på över 4000 kr var väl i högsta laget för mig som inte tävlar så mycket. Slutsats: Jag måste tävla mer så att det blir värt att unna mig en snygg kavaj som denna ;-)

4 kommentarer:

  1. Såg också den fina kavajen i Hippson! Vill också ha! :)

    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske kan köpa en och dela på? Typ varannan helg var... ;-)

      Radera
  2. Javisst! Men det dröjer nog några år innan jag kan använda den........ Men den får väl bo i din garderob så länge..... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem vet, det kanske går snabbare än du tror... ;)

      Radera