13 april 2013

Bilder på Pamina :)

Här kommer äntligen lite fler bilder på Pamina från förra helgen, när jag var och hälsade på henne hos hennes fodervärd Julia. Pamina står kvar på Bondesätter och går på lösdrift där tillsammans med ytterligare en New Forest. Det är så superskönt att se hur bra hon trivs både där och tillsammans med Julia :) Jag blir så glad av att se dem tillsammans :)
Pamina och Julia

Banan var fortfarande full i snö, så vi gick en promenad i skogen i stället. Först skulle vi gå utmed sjön, men då blev det typ snöstorm (snacka om aprilväder) så vi gick en vända utmed fältet och en runda i skogen. Det var en väg som jag inte gått tidigare, så det var kul att se den.
Cesse, Julia och Pamina :)

I skogen...

På vägen hem blev det galopp på fältet. Cesse och jag skulle gå i förväg och fotografera och filma, medan Julia och Pamina skulle vänta. Pamina blev riktigt otålig på att inte få galoppera iväg och det blev en del studsande i starten. Men Julia har riktigt bra balans och hade inga som helst problem att sitta kvar :)

På bilderna jag tog så ser man hur taggad Pamina var. Kolla bara in bilden nedan där hon gapar och slänger ut tungan. Tur att hon inte råkade bita sig själv i farten...

Studsig start ;)

Galopp på fältet

Och en förstoring... kolla in tungan ;)

Tillbaka i stallet så blev det fotografering på gården och mys i hagen. Samtidigt som jag saknar Pamina något otroligt, så är jag också så himla glad att hon har det så bra :) Jag tror hon har det betydligt roligare med Julia i skogen och när de är iväg och hoppar - än att "träla" med mig på dressyrbanan. Men oavsett vilket, så är hon min Prinsessa!

Min fina Pamina och jag.

Saknar dig, min Prinsessa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar