3 april 2013

Nää

Nej, idag har det inte varit någon rolig dag. Har haft ont i magen hela dagen. Vet inte riktigt om det är en bacill, något jag ätit eller pga stress. Men ont gör det i alla fall - och illa mår jag. Har inte heller kunnat dricka något kaffe = jag har en blixtrande huvudvärk.

Insåg att det inte skulle bli något tuffare ridpass, men var nästan på väg ut i skogen eftersom det var så härligt väder. Men jag hade inte lust att sitta till häst med min mage, så det blev i stället att lina i ridhuset. Baltazar var duktig och lyssnade fint, även om det märks att det inte är det roligaste han vet.

Hade tänkt mocka en kärra i hagen också, men det gick bara inte. Tömde gödselkassan vid ridhuset i alla fall...

Nu blir det tidigt i säng så hoppas jag vara bättre i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar