9 april 2013

Blandad kompott...

Skulle gå tidigt från jobbet idag. Yea, right! Har ni hört det förut? ;-)

Det blev ridhuset idag också, även om det inte kändes helt rätt. Eija-Leena tränar (nog) i morgon och jag har träning på torsdag.... Så det blir lite för många träningspass i rad kände jag. Men eftersom jag vill att vi kommer igång lite mer (jag gillar ju att träna) så blev så i alla fall. Fast jag tog det ganska lugnt...

Baltazar kändes lite stel idag, och jag försökte få honom mjuk med hjälp av olika övningar. Det gick väl sådär... men jag valde att inte pressa honom för mycket.

Avslutade med att rida ut i skogen och tog "skrittrundan". Jag red den "bak-o-fram" mot vad jag brukar - och det tyckte Bazze var jättekonstigt. För första gången kände jag att han tvekade lite och "frågade" om vi verkligen skulle gå den vägen. Men han traskade på när jag sa att så var fallet. Söting :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar