10 oktober 2012

Målsättning!

På söndag är det som sagt dags för Bazze och mig att åka till Hillersta. Jag har bestämt mig för att inte ha för höga krav på mig själv och har kommit fram till följande målsättning.

1. Att komma iväg till "tävlingen" med allt vad det innebär av packning, lastning och förberedelser.
2. Att acceptera de framridnings-möjligheter som finns. Jag vet ju i förväg att de inte är de bästa.
3. Att rida programmet och komma ihåg alla vägar.
4. Att få godkänt på flera av punkterna i programmet.

Bonusmål:
A. Att känna att jag kan rida med koncentration och inte stressa igenom programmet.
B. Att få godkänt på alla punkter i programmet.

Tyvärr "bråkar" vi lite i galopperna just nu, så dem räknar jag inte med att få fullt godkänt på. Den här gången i alla fall... Men snart så... :-)

1 kommentar: