13 oktober 2012

Eija-Leena och Baltazar

Jag har turen att ha en superbra medryttare till Baltazar. Hon heter Eija-Leena och hon hade tidigare en egen häst, Chat-Cha, på Långkärr. Chat-Cha flyttade i augusti till Eija-Leenas dotter i Uppsala och då passade jag på att "knycka" henne till att hjälpa mig med Bazze :) Är så glad att hon vill hjälpa till och att hon och Baltazar passar så fint ihop!

Idag hade de hoppträning tillsammans för första gången. Jag kunde så klart inte hålla mig, utan var tvungen att åka upp och titta lite...
Eija-Leena och Baltazar!
Jag vet att Eija-Leena var lite nervös innan träningen, men det såg verkligen fint och och när vi pratades vid efteråt så verkade hon glad och nöjd med träningen.

Hopp!

De körde en ganska klurig övning som visserligen bara bestod av tre hinder, men det var mååånga svängar. Tog lite kort med mobilen - därav är kvaliteten inte den bästa på bilderna. Tog för övrigt bilder med vanliga kameran också, men de blev ännu värre... Dags att köpa ny kamera tror jag... hihi...
Mot nästa hinder...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar