11 oktober 2012

Funderingar...

Har tränat idag och det mesta fokuserades på tävlingen. Ska verkligen bli jättekul att komma iväg, men nervositeten gör sig påmind genom dumma "tänk-om tankar".

Tänk om det går jättedåligt och "folk" undrar vad jag gör där när jag inte kan rida?
Tänk om jag har "fel" kläder på mig? (Tröja eller kavaj? Vita eller svarta ridbyxor?)
Tänk om lastningen strular så att Baltazar och jag blir stressade av det?
Tänk om.... (välj valfri formulering)

Nej, nu får jag jobba mentalt med mig själv och se tillbaka på den målbild jag skrev om igår. Och sluta vara så himla ambitiös och bara ha roligt... Just det, så från när med nu går "aktiviteten" på söndag ut på att göra något kul ihop med min härliga Bazze :-D

Tjoho! :-D

2 kommentarer:

  1. Mycket bra inställning! Ha kul! Och du kan rida! Jag tror inte att du kommer i fel kläder vilket du än väljer. Vet du starttid?? :-) Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, att försöka ha kul känns som en lagom inställning :-)
      Startar 14.40.
      Iihh... nu bli jag pirrig igen ;-)

      Radera