27 januari 2014

Upp som en sol...

Fick världens gulligaste sms idag från en kompis. Hon skrev att hon blev så inspirerad och motiverad av att läsa min blogg och att hon önskade att hon hade en gnutta av min energi/motivation/inspiration/lust/glädje etc!

Tack snälla! Jag blev riktigt, riktigt glad över att läsa det. Inte varje dag man får så fint beröm :) Kunde dessutom behövas idag...

En annan och bättre dag...

Tanken var att inlägget skulle heta "Upp som en sol, ned som en pannkaka". För dagens ridning var verkligen usel :(  Inget fungerade som det skulle! Vi kan väl egentligen stanna där... behöver inte beskriva min usla ridning ikväll.

När jag åkte från stallet var jag nertryckt i skorna och "kunde inte rida". Haha, har ni hört det för? Jag var sämre än sämst och inte värdig att kallas ryttare (tänkte jag om mig själv). Jag som skulle öva på de roliga övningarna Sophie gett mig.. och så blev det inte ens en tummetott. Suck...
 
Men... jag kunde inte deppa och trycka ner mig själv mer än någon timme, för nu är jag sugen på att försöka igen. Hehe...

Så inlägget får väl heta något i stil med "Upp som en sol, ned som en studsboll och upp igen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar