4 januari 2014

Skidor

Dåligt med uppdatering här på bloggen, för jag har tillbringat några dagar i fjällen med familjen. Ja, fjällen o fjällen.... men i Romme. Inget vidare skidväder, men det var i alla fall några backar öppna... Och så är det god buffé på hotellet. Hihi...

Har kört skidor för första gången på två år. Detta för att bättre kunna hänga med familjen i det dåliga snöföret. Har annars kört bräda senaste åren eftersom det funkar bättre för mina knän. Men som sagt... Jag har lite mer att lära innan jag kan hänga med ordentligt i större och uppkörda backar. Försökte vara snäll mot kroppen och att köra 'ordentligt'. Knäna höll ok till sista eftermiddagen då det gjorde så där 'gråt-ont'. Trist!

Saknar brädan... o eftersom det inte är säkert att det blir någon mer åkning för mig i år känns det lite trist att jag inte fick till något åka nu. Men det får jag ta igen nästa år :-)

Eija-Leena ställer som vanligt upp o tar hand om mr B dessa dagar. Tack för att du alltid hjälper till :-) Du är guld värd <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar