7 januari 2014

Det bästa från 2013

Jaha, då är det nytt år igen!

Tycker trots allt att det är kul att titta tillbaka på vad som hände förra året - och att dessutom tänka till vad jag har förväntningar o målsättning med det kommande. Jag har så klart mer som händer i mitt liv än det jag skriver om här på bloggen - men eftersom det är så ni känner mig, så är det så jag kommer se tillbaka/blicka framåt.

Tävlingarna

Något av det jag minns mest från förra året, är så klart de tävlingar som Baltazar och jag var på. Tänk att få göra "debut" när man fyllt 40 år! Härlig sport som tillåter det :) Några av de tävlingar jag minns mest är dessa (Klicka på inlägget om du vill läsa det, så öppnas det i ett nytt fönster..):
Kompisar

Jag har haft flera härliga besök i stallet under året. Här är några av dem:
Träning

Utan min tränare Sophie Lindström, skulle jag inte på långa vägar ha kommit dit jag är idag. Du nämns ju i de flesta av mina tränings-, tävlings-inlägg... men det är nog dags att du får ett eget inlägg snart ;) Här kommer i alla fall några träningar att minnas :)
Ja, det är lite av allt som hänt 2013. Hoppas på ett minst lika bra 2014... Tankar om det kommer i ett annat inlägg framöver i januari :)

Tack för att du följer mig och Baltazar här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar