8 januari 2014

Shopping från igår

Det här inlägget är egentligen från igår, men kommer nu istället eftersom jag inte lyckades ladda upp det från mobilen...

Kunde så klart inte låta bli att svänga in på Hööks på vägen hem, för att kolla av rean. Var väl inte så mycket jag fastande för,  men lite fick jag med mig hem ;)

Ett schabrak (ja, i brunt igen), en funktions tröja (som enligt reklamen är "no smell") och en "flät-spray" som ska göra det lättare att fläta. Betalade totalt  163 kr efter att ha utnyttjat min bonus på 150 kr. Mycket nöjd!

Provade också ett par ridbyxor som satt riktigt bra över rumpan och i midjan. Men... däremot var de korvigare än korvigast runt vaderna. Så är det med alla ridbyxor med "trikå" i benslutet som jag provat - att de är trånga över just vaderna. Antingen sys de på ett speciellt sätt - eller så har jag ovanligt tjocka vader (Skulle inte tro det...?!?) Har du där ute samma problem?

Nåja, nu hoppas jag att Hööks har lite snygga ridbyxor och schabrak i vårens katalog, som väl bör komma snart :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar