18 januari 2014

Sommar och läger?

Sitter och tittar på bilder från i somras och hittade några från när vi var på läger. Åh, vad mysigt det var :) Jag har fått erbjudande att följa med även i år, men tyvärr kan jag nog inte det :( Känns sååå tråkigt...
Jag väntar nämligen på en operationstid och den blir troligvis (förhoppningsvis!) av i mars. Efter det så har jag tre månaders ridförbud... känns huur länge som helst!! Sen kan man ju fundera på hur lång tid det tar att komma igång med ridningen igen... Men det får tiden utvisa..
Upp med armen för att sitta rakt, säger fröken

Och vi gör som fröken säger ;)
Ett alternativ är ju lägret på Skogslotten och hoppas på att jag är ridbar då, men det är just nu fullbokat och det passar inte heller mig så bra i tid. Får väl hålla ögonen öppna om jag kanske kan hitta något framåt hösten som kanske passar...
Sommar o läger - vill också!
I morgon blir det i alla fall träning, fast det är söndag. Jippie - är så laddad :) Testade ju lite nya "galopp-grejer" häromdagen som kändes så bra. Ska bli bra att prata med Sophie om det och se vad hon tycker. Först rider jag, sedan Suss och efter det Elsa. Kul :)

Ska lasta också... vilket av någon anledning känns nervöst. Dumma jag som blir orolig för saker i förväg... Hjälper ju inte direkt till... Tur att jag har mannen med och att han är lika cool som vanligt. Tror att mina hjärnspöken har låst sig vid att det är snö ute - och förra gången vi lastade i snö så gick det ju inte alls. Ja, ja... det ska nog gå bra. Han brukar ju alltid gå in till sist... Plutten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar