3 juni 2013

Ur led är tiden


Tänk vad konstigt det är med tiden... Vissa dagar är jag i stallet i nästan fyra timmar och hinner bara med det viktigaste (som att göra sysslor och rida). Men idag var jag där i knappt tre timmar och hann med att göra sysslor, städa foderkammaren, fika med Ewa, prata med Zanna, städa säckar med gammalt hö och dessutom rida ut en sväng i skogen.
Tog en lugn barbacktur på Sjövägen. Normalt sett händer inget på den vägen, men idag mötte vi en bil och fick dessutom passera en hög med cyklar(?) som låg slängda vid anslagstavlan. Skumt... tyckte Baltazar ;-)
Om bara tre dagar är det dags för läger. Jippi!! Dags att börja fundera på vad jag ska ha med mig, kanske...

4 kommentarer:

  1. Låter mysigt med läger...

    :) Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli jättekul :-) Tyvärr är min kompis (som ska med) sjuk... Hoppas att hon hinner bli frisk!

      Radera
  2. Vad spännande med läger Jenny, hoppas ni får jättekul.
    På tal om cyklar, blev Pamina också rädd för en häromdagen och ville springa hem med Julia. Hihi, "knasfia". Men den cykeln rullade. Kram Cecilia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja, jag hoppas att det är ett bra läger och att det är bra 'folk'.
      Knasiga de är som blir rädda för cyklar, men de är ju rätt mystiska där de kommer rullande helt tysta. Hua ;-)

      Radera