1 juni 2013

Tävlingsfin :-)


Har varit i stallet och gjort Baltazar fin inför morgonens tävling. Nu hoppas jag att han inte förstör det under natten. Vi fick starttiderna först nu (väldigt sent tycker jag) och vi startar inte förrän 13.22. Med andra ord hade jag hunnit fläta i morgon på morgonen... ja, ja...
Ewa och Lorten ska också på samma tävling och rider precis innan mig. Kul! :-)
Sussie är med som hästskötare. Ska bli så roligt :-)
Bazze fick på sig sitt nya täcke i natt för att hålla sig lite ren. Tycker det är så fiint :-)
De har förresten lovat regn, regn och regn i morgon. Så jag har investerat i ett bättre regnställ idag. Hoppas jag inte behöver använda det. Hihi...  För övrigt ska både baltazar och Lorten ut i hagen på morgonen, så det vore ju skönt om de inte blir dyblöta innan vi ska iväg. Så håll tummarna för att regnmolnen blåser iväg i natt!

2 kommentarer:

  1. Stilig herre! :) Om inte annat så är han snyggast på banan i alla fall. Knoppar lider ju inte av att få lite regn på sig.

    Håller tummarna på alla möjliga sätt!

    :) Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska rida så fint jag kan :)
      Och regnet verkar ju hålla sig i schack till eftermiddagen, enligt prognosen...

      Radera