26 juni 2013

Regn och vila

Idag hade jag mycket att styra med hemma, så därför planerade jag redan i morse in att Baltaza skulle vila idag. Han hade bråttom värre när jag tog in honom, men verkade sen ganska nöjd över att stå och slappa i boxen.

Väl i stallet var jag sugen på en tur i skogen (träffade Sophie och Mats som precis kom tillbaka från en sväng ute) men jag kände som sagt inte att jag hade tiden. Och sen är det ju inte lika kul utan sällskap. Bara att erkänna... Håller tummarna för att det kommer lite nya och bra stallgäster till hösten :-)

Var förresten förbi Hööks och kollade in deras rea. De hade en del fint, men jag besinnade mig ändå (hur nu det gick till?!). Letar efter nytt träns och ny kavaj - men just det hade de tyvärr inte. Där leta vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar