10 juni 2013

Inget stall

Idag har jag ledigt från stallet - och lika bra var väl det eftersom det har spöregnat hela eftermiddagen. Hoppas Eija-Leena klarade sig från skurarna.

I morgon har jag extra träning (om Sophie är frisk) och det ska bli spännande att se hur det känns. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska åka till tävlingen i Finspång eller inte... Får som sagt se hur det känns i ridningen närmsta dagarna. Jag vill inte åka iväg på ytterligare en tävling och känna att jag gör dåligt ifrån mig, men å andra sidan är det kanske lika bra att ta tjuren vid hornen...
Har inte heller hunnit rida nya programmet på träning och kan det inte helt till 100% utan måste fortfarande fundera över vägarna. Känns lite osäker alltså...

Har hunnit kolla igenom bilderna jag fick hjälp att ta på lägret. Var en del bra :-) Tack för hjälpen Lena! De kommer framöver när jag fått in dem i datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar