18 februari 2013

Ridläger i sommar?

Har inte riktigt kunnat bestämma mig för om jag ska åka på ridläger i sommar eller inte. Jag vill ju väldigt gärna åka till Skogslotten (speciellt efter förra sommarens snöpliga sorti) men jag vill inte lägga en hel semestervecka på det. Min lediga tid med familjen är för dyrbar för det tycker jag.

Nu har jag dock fått tips av min kompis Lena, att de är ett gäng som ska åka iväg några dagar i början på sommaren. De ska till Kinda häst i Rimforsa och jag funderar på att hänga med. Någon som vet något om verksamheten där och kan tipsa om det är bra eller inte? Skicka gärna ett mess eller skriv till mig på fb om du inte vill skriva det här :)

Fördelen med detta läger är så klart att min kompis Lena ska dig, att det bara är tre dagar långt och att det är på dagar när jobbet är stängt = inga semesterdagar behöver tas ut. Ska fundera lite....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar