17 februari 2013

Nytt datum för tävling

Min plan har hela tiden varit att starta tävlingssäsongen på Heda den 17 mars. Har haft stenkoll i TDB för att inte missa propositionen och anmälningstiden. Nu visar det sig dock att tävlingen är flyttad till den 29 mars.
Det är väl i och för sig bra eftersom väglaget sannolikt är bättre när vi åker dit, men det känns lite surt att det tar ytterligare två veckor längre tid innan vi får åka till start. Jag är ju redo nu...

Har letat efter någon programträning i närheten istället, för att komma ut i mitten av mars, men har inte hittat något. Så det är väl bara att ge sig till tåls och ta till vara den extra träningstiden... (Haha, ni märker kanske att jag försöker intala mig att det är positivt att tävlingen är framtflyttad - fast jag bara är sååå sugen på att komma iväg nu.)

Träningstävling på Hillersta, hösten 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar