8 februari 2013

Lite shopping :-)

I dag har jag varit på liten shoppingtur :-)

Först blev det Granngården, där jag köpte mer musli. (Flera bekanta i stallet och på jobbet har gått över till "naturligt" kraftfoder, men jag är inte helt övertyad ännu... Så tills vidare fortsätter jag med mitt gamla vanliga foder.)

Sedan blev det Avantia, där jag beställde ett "sadelgjordsludd" och köpte benskydd. Blev skydd med "ludd" som tjejen i affären rekommenderade. Lätta att tvätta i maskin ska de vara också :-) Provade också två tävlingstoppar, men de passade inte riktigt. Tyvärr... eftersom Avantia har 50% på alla kläder just nu. (Och topparna var dessutom superfina...)

Svängde till sist förbi Hööks. Kollade in ett pannband jag sett tidigare. Funderar på ett träns som Zanna säljer och tror det skulle bli fint med detta bling-pannband :-)

Trevlig fredag på er!

1 kommentar:

  1. Det blir nog tjusigt med bling-bling! / Annica

    SvaraRadera