19 februari 2013

Fin i håret :)

Zanna sålde ut lite saker från sin lilla butik för ett tag sedan och då passade jag på att bla köpa två "hårspännen" inför kommande tävlingar. Jag tycker att dessa hårspännen brukar vara rätt larviga, men det är ju liksom något som hör till "utstyrseln". Håret ska ju hållas undan...

Efter att ha provat spännena så  måste jag nog ändå säga att jag tycker de var fina :) Speciellt gillar jag den stora svarta rosetten med "bling" i. Jättefin!

Den lite enklare rosetten tänkte jag försöka fixa till lite, så att den blir mer i min stil. Det runda märket med hästen ska jag försöka ta bort och istället ska det bli en stor bling-bling där :)

Men.. jag borde nog ha en sammetshjälm för att det ska se bättre ut. Min vanliga hjälm stämmer liksom inte in i stilen, hihi...

Fin!



Ska fixas till lite tänkte jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar