30 maj 2014

Tävlingsplanering

Ihh, sitter och planerar tävlingar inför hösten. Blir nervös bara jag tänker på det - men det är mest lyckobubblor i magen. Tjoho - jag ska snart tävla igen! Tänk att något som gör mig så nervös samtidigt är något jag tycker är så kul...

Eller... nervös och nervös... Jag är egentligen inte speciellt nervös inför själva tävlingsmomentet... för mig är det mer som en typ av "teaterföreställning" som jag vill genomföra så bra som möjligt. Men jag vill absolut göra en bra "föreställning" och få bra poäng. Det är självklart viktigt :)

Till hösten är det dags igen :)
Några (ett par/tre stycken) av dessa tävlingar planerar jag att anmäla mig till:

23 augusti - NFK - LB:2
30 augusti - Heda - LB:2
13 september - VRF - LB:2
14 september - Norsholm - LB:1
27 september - Skogslotten - LB:1
19 oktober - Heda - LB:1 alt LA:1

Och så KM förstås :) och kanske någon Pay&Ride :) Får se vad jag hittar.... Är i alla fall sjukt sugen på att komma igång och komma ut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar