16 maj 2014

Duktiga :-)

Har varit o tittat på när Jenny A tränade med min Bazze. Duktiga är de! Vilken tur att hon ville rida min kille nu i vår - och att hon dessutom tycker det är kul :-)  De tränade på LA och MsvC... Såg superfint ut!

Och ja, jag har värsta träningssuget :-) Och ja, jag har lite ågren för att jag fått för mig att jag måste rida på samma nivå som Jenny. Försöker banka in i min hjärna att jag får lugna mig lite och inte ha så bråttom. Tids nog är jag också där :-) Men jag vill kunna rida som Jenny NU!

Har också börjat få lite panik för sommaren. Inser att jag o Eija-Leena är bortresta samma fyra veckor i sommar. Vore ju riktigt surt att få ställa av Bazze flera veckor nu när han är så igång... Någon vecka kan han ju säkert stå. Och kanske kan Sophie rida någongång. Men sen då...? Kollade lite löst med Jenny hur hon hade det - så vi får se hur det blir. Kanske försöka släppa på bete ändå...?

Tjingeling :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar