29 maj 2014

Kväll!

I kväll hade Jenny A träning och jag åkte upp till stallet för att göra sysslor innan dess. Men... när jag kom till stallet blev jag så himla ridsugen och bestämde mig för att ta en kort sväng i skogen innan Jennys träning.

Precis när jag står på stallplanen och ska hoppa upp på Bazze kommer Jenny inkörandes på stallplanen.... Hon såg lite förvånad ut när hon såg mig. Hihi... Hon var i alla fall gullig och gjorde alla sysslor när jag loppade mig i skogen. Tack för det, sötis :-)

Eija-Leena kom också förbi. Kul att hinna prata lite :-) Vi stämde av våra rid-dagar och konstaterade att allt snart är tillbaka i vanliga gängor igen.

Bazze blev jättefin på träningen idag. Är så roligt att se hur fint Jenny rider honom. Snacka om lyx att hon kunnat/velat hålla igång honom åt mig :-)
Nu laddar vi för tävling på lördag!

Är för övrigt galet tävlingssugen (speciellt när jag ser hur bra det går för Jenny)! Men inser attdet inte riktigt är min tid ännu. I min fantasi rider jag lika bra som Jenny... Men jag i verkligheten är jag inte där...ännu... ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar