2 maj 2014

Bak-å-fram

Min hjärna fick nog lite för mycket morfin på operationen, för jag är mer än lovligt förvirrad. Hihi...

Idag hade jag bestämt att rida ut i skogen med Sussie, men du halvtimme innan jag skulle åka till stallet kom jag på att det inte var min dag att rida Bazze. Det var ju Eija-Leenas dag...
Fick tag på Eija-Leena och stämde av läget och fick ok så att "ta över" dagen lite hastigt o lustigt. Tur man har världens bästa och mest tålmodiga medryttare!

Sussie o jag visste inte riktigt vart vi skulle, utan irrade bara upp i skogen. Slutade med att vi var på väg till Kårklösa, men bak-å-fram... Vi hade lite knixigt att hitta helt rätt väg tillbaka. Men hästarna var snälla och lät oss vimsa runt i skogen tills vi kom hem igen.

Nu laddar vi för tävling i morgon. Heja Jenny A och Bazze!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar